underviser_gentofte_gymnasium

Bestyrelsen

Skolens øverste organ er bestyrelsen, som består af 7 personer (6 eksterne bestyrelsesmedlemmer samt en medarbejderrepræsentant).

Derudover deltager elevrådsformanden i bestyrelsesmøderne og har således indflydelse på den kurs, som bestyrelsen udstikker.

Bestyrelsen samarbejder med ledelsen om de mål, der skal være i fokus for at sikre kvaliteten af undervisningen og for at sikre, at elever med en eksamen fra Gentofte Gymnasium til enhver tid kan møde udfordringerne fra det danske samfund og globaliseringen.

Bestyrelsen består af:

Henrik Ramskov (formand)